::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Ibu baru balik dari Kelantan



Hai semua , sudah tiga hari dua malam aku kena tinggal nan ibu aku [ pie kursus ] rasa sedih pon ada , untung lahh setiap malam aku ta menangis , kalau tak macam dulu , ibu aku pie Langkawi , setiap malam lepas solat insyak mesti aku nangis , hehe . so sekarang aku stay rumah grandparents dekat kampung . urm' rasa seronok . dapat jumpa nan nenek dan atuk dekat kampung hari-hari ^^'  hurm -,-  

hari ahad pon  sudah menjelma so , my mum sudah balik dari Kelantan . ap yang aku dapat just keychain jep , lalala <-- bap mende tuh yang aku mntx :)
nak tengok tak keychai tuh ? ? 

#sorry kawan Hanis belum snap lagi gambar keychain tu , sebab MALAS . eh bukan-bukan sebab PENAT hehe#

^- - jangan layan texts tuh , aku tengah merapu , LOL xD

nak tengok gambar keychain tuh ? ? mybe esok Hanis snap ae gambar nya . hari ni malas lahh . hehe .

oky , lah bhai . Assalamualaikum :)

(gambar sebagai hiasan sahaja , tiada mengena dengan texs di atas)