::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Bruno Mars :DD ♥♥



Hai tengok tajuk tu ada nama Bruno Mars , oky aku BTW yang aku minat sand-sanad dengan lagu dia . hurm' Awesome . nyeh-II serious tak tipu .sebab aku minat ni first lagu yang aku dengar Marry You kOt and then sampai sekarang aku minat gile-gile dengan semua lagu dia . banyak aku download banyak pula lagu dia dalam lappy aku . dekat ThumbDrive aku dah full , dah tak leh masuk kans lagi sebab dah penuh dengan lagu bruno mars tu . hehe 8GB tu . BTW aku ta showoff kyh . gile kans aku . xD . kyh korang minat Bruno Mars ? yang tak minat tu suka hati korang lahh sane . Ade aku kesah ? oky lahh dah penat dah ni . nak out dulu lah .

oky , bhai . Assalamulaikum .