::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Dia RINDU aku lahh :) xD







Hai u all , how are you ? good morning yaa :DD hehe . tadi malam kans dia text   Hanis , tetibe je cakap RINDU erkk . PELIK =,= baru jep tu hari jumpa tak kan dah rindu kot . aahaha LOL . abaikans je lah . APTB~ . yang penting aku pun miss dia juga but nak BTW dekat dia maluu . haha . oky FULLSTOP , abaikans saja :DD sambung lagi . apa yep yg aku nak cerita ni , lupe pOlax .erkk oky-II ingat balik . hurm ~ oky , dia cakap aku BABYGIRLS ehh . geli  seyhh aku , kau cakap cam ue . cam tiru cerita APA CELOP pulak . APPN~ aku sayang kau ketat-ketat . Hahaha xD .erkk JIWANG pula aku ni . terlebih sudaah ~ abaikans saja . 
okey lahh nak mintak diri dulu ni . Bhai . Assalamualaikum .