::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


SDKA Pangkat 1




Hai , Hello , Hye , Hey , Hi , Hallo , Aii and other .
Saya Hanis . Umur saya baru 14 Tahun . ok saya tahu saya masih budak kecik but saya dah matang tau XDD ..PMR pun belum amik lagi tapi UPSR dah lahh . hehehe .. tak lupa juga saya dah amik peperiksaan SDKA tau ..  HUHU ..saya amik keputusan SDKA saya tadi petang .. janji dengan kawan-kawan nak amik pukul 5.00 ptg but pukul 4.00 ptg dah pergi amik . sebab terlampau excited sangat nak amik result dekat sekolah rendah ..  First sekali sebelum amik keputusan tu aku dekat rumah telefon kawan-kawan .. telefon hanya tanya . Wei kau jadi tak amik keputusan ? pukul berapa ? .. pekhh abis kredit aku . dah sekrang tinggal RM4.12 ..adushhh~ second start moto bawa laju-II padahal 60 jerk .. HAHA sampai simpang brek amegency[saya tahu ini perkataan salah eja] hUUUHH~ serem meyhh .. tapi its oky .. HAHA .. lepas tuh aku tak pergi sekolah tau , aku terus pergi umh kawan aku nama dia NAZIHA .. sampai sana aduhhh ! dia belum siap lagi .. dah aku kena tunggu dia dalam 10 minit kott.. lepas dia siap apa lagi kiteowg pergi sekolah . sampai sekolah nampak sepi jerk . macam takde orang . Naziha cakap dekat aku Wei keputusan dah keluar ke , macam belum jerk ? Aku balas balik Atoyaii kau ni , tadi bukan main ajak aku pie amik keputusan ni ragu-ragu pula .. Tetiba kans nampak seorang cikgu ni . kite orang apa lagi . pergi kejar cikgu tu dah tu taye Cikgu keputusan darjah khas dah keluar belum ? pastuh cikgu cakap dah . Pekhh tangan aku sejukk semacam .. 
Jeng-jeng-jeng-jeng-jeng-jeng , masa yang ditunggukan .. wuhahaha~sampai kelas cikgu Maryani , apa lagi kite orang masuk lahh . ok terus pergi cari result masing-masing .. Yeahh aku jumpa dulu result aku . oky-oky-oky-oky trik nafas , hembus balik .Bismillahirahminirahhimmm . taraaa wauuu dapat PANGKAT 1 weii , aku tak percaya .. HOHO Allahmdullilahh ... huhu . perkh dekat situ juga aku terjerit jerit macam orang gila .. tak sangka wei .. hahaha ..
dapat pangkat 1 dapat hendpon baru .. hoho .. kali ni saya dapat hendpon NOKIA X2-01 pula. thanks mum , thank dad , huhu .. ok lahh rasa dah panjang lebar ni . bhaii semua :))
Assalamualaikum ..



(mukadapatresultyangbaik)