::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Thanks You



Wei sebelum aku menaip/menceritakan cerita ni aku nak ucapkan Terima Kasih dekat kau ( Ajim ) sebab bagi gambar budak tu dekat aku dengan tetiba je kau datang dekat meja aku dah tu kau tutup gambar tu dengan pencil box aku then kau cakap nah amik ni gambar Amirullah . BTW dah lah masa tu kepala otak aku tengah bengang . APTB~ thanks tau ajim . HAHA . Pasal gambar tu urm NO KOMEN oky # Aku just simpan jep dalam dompet aku yang cantik tu XDD . Nak buat apa aku tengok gambar dia sangat-sangat hukumnya kans HARAM~ (kawan sebelah meja aku cakap) eyceyhhh .

Nah ni gambarnya ! encem akk XDD


^--penat edit 

Ok lah dah malam , mata pun dah ngantuk . oky minta diri dulu ye . ada masa nanti aku sambung lagi ae , Kbhaii . Assalamualaikum :))