::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Apa Punye Perempuan



Hai , u all .. how are u ? ? hurmm dah lama tak buat note kans .. Kk i'm bussy keyh .. many homeworkk woUhh .. Hehe .. topik hari ni "Apa Punye Perempuan" ni yang Hanis nak maksudkan .. kenapa kan perempuan tu nak kacau hidup Hanis ? Btw ae perempuan lelaki dekat dunia ni masih banyak lagi yang tak berpunya .. kau just pilih je lahh .. tak payah lahh nak rebatt aku punya bOyfie .. haikk perempuan kau ni memang tak tahu malu ke apa ? ni mesti dekat rumah kau takde cermin besar kan .. Kk takpe nanti aku belikan ae .. aku nak kau cermin diri kau baik-baik .. Btw Lelaki orang tolong jangan nak kebass kyhhh .. kau faham ?

Kalau kau tak nak mengaku depan aku takpe .. tapi yang penting aku nak tanya dekat kau ? apasal gambar boyfie aku kau tag ahh ? dah tu kau sekarang tulis dekat stat fb kau macam-macam pasal boyfie aku .. kononya kau ni rindu lah .. rindu suara manja dia lahh .. WEI aku menyampah lahh .. nak muntah aku baca stat kau .. HEI perempuan sedar lahh kau ni sape ? jadi orang jangan lah suka merampas boyfriends orang .. kau ni tak tahu malu ke apa ? HAKTUIHHH ahh ! ! ! [kK serious sekarang memey aku tengah geram gila-gila dekat perempuan tu] Hoi perempuan apa nak jadi dengan kau ni ahh ? cakap dengan aku lain .. "Wei , serious wei aku memang dah tak suka dekat budak tu .. aku pun tak pernah couple dengan dia .. kiteorang cuma kawan je ".. AHAHA ayat lapukk lahh wei .. 100% aku tak percaya .. HAHA ..

Dah terbukti kans sekarang yang kau ni masih suka dekat budak tu ? ? mengaku je lahh wei .. kau asyik komen jerk gambar budak tu .. cakap dia ensem lahh .. adoHhhh .. mengaku je lahh wei .. takpayah nak selindung .. yang penting dah T E R B U K T I kans ? ? ? ? 
perempuan tak tahu malu betul lahh .. PUEHHH !

Ok lahh korang semua .. suka tak suka fasal post ni .. maaf yaa .. Hanis just luah kan perasaan Hanis jer .. sebab Hanis sekarang sangat-sangat geram dengan perempuan tu .. HEHE .. ce korang kalau ada di tempat Hanis .. pakwe korang ada orang suka .. korang mesti geram kan ? ? Ok lahh nak minta diri dulu .. Bhaii ..
Assalamualaikum :D