::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Cerita Hari Ini


Hai semua . How are you today ? Good Morning yaa :) 
Hari ni hari sabtu . hurm 7/4/2012 . Okey hari yang membosankan walaupun dapat online , tengok tv tapi tetap B O S A N .. why ? because kena tinggal dengan ibu lahh . Today , ibu Hanis pergi SMA (arab) Kota Tinggi . Hanis nak ikut tapi tak boleh . HOHO Ibu Hanis pergi ni pun sebab urusan kerja . Dia ada meeting . hurm~ dah kena stay dekat rumah dengan adik yang suka cari pasal tu . geram meyhh dengan dia .. grrrrr~ 

Cerita kedua . Dekat Batu Pahat nanti PM kita datang tau . wauuu dekat Dataran BP sudah sesak . Nak pergi ! tapi nak naik apa ? naik bas ? k M A L A S nanti banyak orang bangla .. HEHE k serious wei nanti banyak orang bangla . takuttt~ hurmmmmmm nak pergi naik apa ni ? ayah kerja . ibu dekat Kota Tinggi balik mybe sampai rumah malam . adohhh .. nak naik bas malassss . k lahh takpayah pergi . duduk dekat rumah je lahh . dok layan Facebook , Twitter , Blog , Picnik and Youtube . nyeh-II . 

Btw kalau Facebook aku dok layan orang chat , walling , maen game , tengok FB orang , like gambar orang , like status orang . K tu kerja aku dekat FB . Kalau dekat Twitter pula , Twitter ni bagi aku membosankan lahh senang kata tak best sangat lahh . Dia just twitt-II orang jep and follow . Hurm kalau Blog pula bagi aku dia boleh edit , letak lagu , boleh buat catatan , boleh share maklumat and banyak lagiiii (: Hurmm Picnik . Y E A H ! paling aku suka sebab dapat edit gambar . Btw memey aku suka edit gambar . tak kira gambar siapa . HEHE . tapi aku edit tak lah secantik macam korang edit kan ? XDD just joke meyhh . seterusnya Youtube . benda ni aku just untuk aku dengar lagu , tengok video Girls' Generations , Auburn , Bruno Mars . hehe . Ok korang dah tahu ? Btw bagus lah . Kikiki .

Rasa dah panjang lebar kot aku berceloteh ni , mybe korang dah malas nak baca kan . Ok takpe aku minta diri dulu ae . Bhai . Luve u all and luve u Capital M . Assalamualaikum (: