::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Sayang Dia


Hai , korang semua . Selamat Malam :D . YESS ! akhirnya dapat online juga . Satu hari tak online macam sebulan je . [janganpercaya] Kk hari ni aku stay dekat rumah nenek disebabkan dekat rumah aku takde orang . Parents semua keluar (: HewHew . Wei semalam kans , dia mesej aku . ? Tahu tak siapa orang tu ? K dia ni my bOyfie tau . ceyhh XDD Btw Capital M lahh . yang hendsome tu kOtt . HewHew .

Tadi , dia mesej aku daripada tengahari sampai lah magrib . Lama tak ? sampai aku tertidur-tidur HewHew . Macam biasa lah dia mesej , first cakap "Hye" second tanya "Tengah buat apa" Third "Dah makan ke belum" .. yang lain-lain tu maaf Hanis tak boleh cerita . (Y) Mesej-mesej tak sedar pula dah pukul 2.30 petang . Oky perut aku dah berbunyi . Time to makan ABC . HewHew . Makan ABC sambil mesej dia . tengah makan ABC tu Hanis tanya lah dekat dia "tengah buat apa ni" dia jawab "tengah makan ABC" pekhh Hanis tengah makan ABC terbatuk-batuk terus . Takcaya dowrhh . Hanis replay " makan ABC ? asal leh sama ni" dia replay "ye kerk ? tak percaya lah" Hanis replay "iyee lowrh" .dia replay " hurmm sama lah kita . Hehe" .Hanis replay"hurm sama lah tuh" .. Wei Hanis memey tak percaya . Seriously (Y) 

Mesej-mesej-mesej-mesej tak sedar pula dah petang . Dalam pukul 3.00 kot . Hanis tertidur sebab tunggu punya lama dia replay . zzzzzZZZ . Hanis sedar dalam pukul 4.30 petang . Lepastuh tengok hendpon ada mesej , Hanis terus rplay mesej dari dia . Dahtu Hanis tertidur balik . Sedar dalam pukul 5.30 petang . Serious mata Hanis sangat-sangat ngantuk . (Y)

Then , tengok hendpon ada lagi mesej dari dia . Ok Hanis buka , TERKEJOT >.< what ? dia minta clash ? ? teros Hanis bagun . Aku tak percaya >.< Terus aku rplay mesej dia . Hanis cakap "why ?" dia kata"takde pape" . Aku tahu jawapan tu tak kukuh . Aku tanya lagi "Kenapa ? " dia kata"takde pape lahh.urm wei boleh tak kita clash ni.Alahh kau tu bukan nya suka dekat aku lagi.Kau kan dah benci dekat aku". Hanis rlpy "wei , mana ada aku benci dekat kau.Aku still sayang kan kau lagi." lepastu dia rply , Hanis rply , dia rply , Hanis rply dan seterusnya sampai lah satu mesej ni . JENG-JENG .. "wei , aku gurau je lah"dia cakap . perkhhh macam nak nangis siakk .. tak bule belah . buat penat je aku percaya . rupanya kena bohong . >.<

Then , dia mesej lagi . dia cakap "hehe.sorry kalau aku dah buat kau sedih.aku rasa aku takleh hidup kalau kau takde.aku janji aku jaga kau baik-baik sampai bila-bila kalau panjang umur lahh.kau jangan tinggal kan aku ae"HOHO serious wei aku baca text kau kali ni sedih dowrh . macam nak nangis . HewHew . Btw aku sayang kau ketat-ketat Mirull :D HAHA aku gilok sekejap . 

Hurmmm aku rasa dah panjang lebar kot aku berceloteh ni . Mungkin korang dah malas nak baca kan . Okey takpe aku mintak diri dulu ye . Bhaii . Assalamualaikum ^_<

hari ini Hanis letak gambar dia pulak ; Btw lantak korang lah nak cakap apa dengan gambar ni :D