::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Tersangkut dekat DIA !


Hai , Hye , Ho , dan Salam 1 Malaysia :)
Selamat Pagi semua . Harhar hari ni Anies bagun awal sikit . Bagun je buat air lepastu terus online . Agaga :3 Korang semua dah mandi ? dah sarapan ? Apa Khabar ? Sihat ? Tengah buat apa tu ? *ehh melampau pula aku ni tanya orang macam tu , hurmm APPJLH asalkan happy n_n*

Hurmm hari ni Anies nak cerita ni , cerita gempak *gempak lah sangat* hurmm pasal aku boleh couple dengan dia -.- Sebernanya aku dah lama dah minat dekat dia dari darjah 6 tapi aku pendam je perasaan tu , aku tak bagitahu pun dekat sesiapa , aku cuma save sendiri :3 Sebab masa tu aku tengah couple dengan orang lain dan dia pun tengah couple dengan orang . OK SAMA . Harhar :B Masa berjalan dengan bergitu pantas , UPSR pun dah dekat . UPSRUPSRUPSR akhirnya t a m a t juga peperiksaan tu . Kitaorang semua happy lah :D Hehew . Lepas habis UPSR tu kan kan kan , time aku datang sekolah je adalah sorang budak perempuan tu *budak tu sekelas dengan aku* cakap macam ni dekat aku "Wei , tahniah tau tahniah . Untung lah kau" Dalam hati Anies cakap macam ni , awat dengan dia ni tetiba je cakap macam tu dekat aku . Lepastu Anies tanya dekat kawan Anies "Wei kenapa dia cakap macam tu dekat aku ? " kawan Anies jawab " Tu lah budak ***** dia suka kau." Anies cakap macam ni pula "ae yeke". Lepastu kawan Anies cakap "Yeee tak percaya kau tanya ****** " Anies jawab "Ouhh oky." 

Akhir tahun 2010 pun dah sampai , semua budak-budak dah tak sabar nak menuju ke alam remaja , ke Sekolah Menengah :) Sebelum kitaorang berpisah , cikgu sekolah kitaorang ada buat rombongan , tapi kitaorang cuma pergi Kuala Lumpur je . APPN happy juga lah .
Dalam masa tu juga ada yang happy , sad dan macam-macam lah -.-

Bulan 12 pun sudah tiba . Tinggal tunggu bulan 1 je , semua budak dah pergi SMK , SMA or SMKA and apa-apa je lah ==' Dalam masa tu juga , si dia tetiba mesej aku je . *huhhh , pelik* Mesej-mesej-mesej-mesej-mesej , ehh tak sedar pula dah bulan 1 . Hurmm aku dengan si dia pun pie sekolah menengah yang sama ((SMA Parit Sulong)) :) Tapi ahlangkah sedihnya dia cuma sekolah dekat SMAPS cuma sampai bulan 5 , dalam masa tu yang Anies dapat tahu dia pindah sekolah . Huhhhh sedih , hidup Anies macam dah kosong . Hahar :3 *ye arr mana taknya , kalau orang yang kita minat selama ni dia pindah . ahaha :P*

Masa berjalan dengan begitu pantas , macam internet rumah aku . Agaga . Tak sangka bulan 8 dah tiba , dan dalam bulan tu juga si dia text aku . Awww terharunya aku . Ahaha . Dia asyik mesej aku je tapi aku tak balas pun . SEBAB hati Anies hancur , sakit , disebabkan dalam bulan 3 , 4 , 5 tu dia couple dengan orang lain . Time Anies mesej dia dalam bulan tu langsung dia tak balas , dia layan Anies macam SAMPAH . Pekhhh hati ni HANCUR ! >.< DAMMMMM !!!!!!!!

Btw , dia mesej Anies dengan berkali-kali . Akhirnya Anies kesian gila-gila babeng dengan dia , Anies pun balas lah mesej dari dia . First tu dia tanya macam ni , boleh tak mesej . Anies balas boleh . Then kitaorang mulalah mesej sampai sekarang # Dalam kitaorang mesej tu hurmm bulan 10 , dia ajak Anies couple . Ehhh pelik , terharu macam-macam lah perasaan Anies ada . Hahaha :3 Dengan tak malunya Anies pun terima dia jadi Boyfriend Anies . Harhar :3 Dekat situ lah mulanya Anies kehidupan yang baru :D Happy wooo c:

Bulan 1 tahun 2012 pun dah tiba , hurmm tak silap Anies 29/1 kot dia text Anies , boleh tak nak buat In a Relationship dekat FB , Anies balas hurmm suka hatilah . OHHHH ! esoknya Anies on FB ada permintaan tu , Anies pun sahkan :) AGAGA >,< Hurmm Allhamdullilah hubungan kitaorang kekal sampai sekarang :) Walaupun kekadang ada gaduh-gaduh ke , tapi kitaorang tetap kekal lagi :D Aminnnn~

Ehhh , tak sedar pula Anies cerita panjang pula . Hehew :3 Ok lah bye nak minta diri dulu .
Assalamualaikum :)
*hope si dia baca :p*