::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


SAKIT HATI weyhh !

dan Hai tak lupa juga HELLO . hehe .
Hai-hai kauorang , nak tanya ni ;) APA PERASAAN KAUORANG BILA DAPAT TAHU BOYFRIEND KAUORANG CURANGGGG TAHAP NAK MAMPUIII . Geram tak ? rasa nak marah tak ? rasa nak tikam-tikam tak boyfriend kauorang ? sakit hati kan ? *ok , sekarang ni lah perasaan Anies . Tak tahu nak meluahkan dekat siapa . Hanya Allah je lah yang tahu . Sedih , hampa , semua ada . Ya Allah . SINGLE lebih bagus lah kalau macam ni . Text Anies pungg nak tak nak je . Dulu kalau text panjang-panjang sampai tak muat sekarang . Makk aiii , pendek nohhh . Sakit hati k sakit hari >< Kekadang time Anies tanya berpatah perkataan , yang dia jawab cuma sikit je . Pendek pulak tuh . Aduyaiiii . Sabar je lahh . 
# Capital M , kalau (m) dah ada girlfriend baru , cakap jelahhh ye , tak mau sembunyi-sembunyi . Percayalah , suatu hari nanti perkara tu akan terbongkar . Ingat ! jangan suka mainkan perasaan Anies . I'm not animals yang dekat forest lahh . I'm MANUSIA pandai ! # Allah , hanya Allah je lahh yang tahu . Hurmm :'( *tengah layan lagu Skyscraper :/ Time aku OFF PHONE , tahu pulak nak tanya kenapa off phone . HAHA , kau nak tahu kenapa aku off phone ? sebab aku rasa sakit hati tengok phone tuh and sakit hati bila kau text aku nak tak nak je and sakit harti , penat bila aku tunggu kau balas mesej aku and sakit hati bila aku tanya kau tengah buat apa tapi kau balas dah nak 10 minit . Penat wei , aku tunggu kau . 
AWAK-awak , sila baca ni ehh ?
*ni post dari rakan FB Anies ;) Take a note babe :*
TROlololololol , sedihh k sedihh . Hurmmm :/ dah nak SMRA pulak tu , ada kekacauan pulak . Buat aku sakit kepala . Erghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . Frust >< *otak nak pecah , ketuk kepala pakai parang . Mati pungg lagi bagus . Hurmm :/
Okey lah , nak off dulu . Bye-bye . Assalamualaikum ;)
Kaum ADAM , jagalah kaum HAWA dengan sebaiknya . Jangan main kayu 10 .HAHA . K bye ;)