::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Geram


Malam ni, tak tahu kenapa tetiba dia text Anies awal sangat. Lepastuh macam orang tak sihat, asyik sakitkan hati Anies je. Penat nak layan dia, tapi best jugak layan dia. Haha. Lepastuh dah nak dekat pukul 10 malam tetiba dia text macam ni.

Dia: Sayang, biyy nak cakap ni :)
Anies: Cakap apa?
Dia: Boleh tak?
Anies: Boleh ;')
Dia: Jangan sedih or marah tau :)
Anies: Haa, yelahh.
Dia: Kita putus ae :)
Anies: Ouhh putus, kenapa?
Dia: Sebab I dah tak love you.
Anies: Ouhh, oky. Now, kita dah takde pape. So, kau-kau, aku-aku. Take care. Assalamualaikum.
Dia: Betul ke ni? (dia send 2 kali)
Anies: NAK PUTUS SANGATKAN? AMEK NI! MAKAN SANA JANJI-JANJI PALSU KAU TU.
Dia: Kau marah kat aku ke? (bagi Anies, soalan bodoh dia tanya. hehe)
Anies: Eh, takdelah tak marah pun. Kenapa?
Dia: Ouhhh, kau masih nak couple dengan aku lagi tak?
Anies: Wait-wait. Tadi kau kata, kau yang nak putus. Ni apa hal pulak? malam-malam macam ni, jangan cari pasal nak buat darah orang menaik pula dah.
*Anies terus off phone, dalam beberapa minit pula Anies on dapat 2 msg dari dia. Jeng-jeng.....*
Dia: Oky, aku nak tanya ni kau sayang kat aku tak?
Dia: Oky, fine. Aku rasa sampai sini je lah hubungan kita ae, kau oun dah off kan handphone mugkin kau dah benci kat aku, terima kasih au sebab selama ni kau dah buat aku bahagia, aku nak bagitahu aku bahagia sangan dengan kau, aku hargai semua tuh. Walaupun aku susah nak lepaskan kau tapi aku terpaksa jugak lepaskan kau, sorry sebab aku dah mungkir janji kita. Aku harap kau dah jumpa pengganti aku, kau jangan lupakan aku tau. Ermm oky lah bye assalamualaikum jaga diri kau baik-baik, belajar rajin-rajin tau dah tak payah fikir pasal aku. Bye. (Alamak aiii, nangis terus aku. Bila baca text dia kali ni.)
Anies: Aku sayang kat kau, Tapi, asal kau buat aku macam ni? Apa sebab kau nak lepaskan aku? K aku tahu, kau dah bosan kan kat aku? Aku nak lepaskan kan kau pun tak sanggup. Tapi, apa boleh buat, kau dah tak nak dengan aku. Aku rela. Sebelum tu, aku nak minta maaf lah apa salah aku dekat kau. Aku pikir hubungan aku dengan kau ni sampai jannah tapi tak. Hurm, take care k. SDKA buat betul-betul. Aku akan simpan kata-kata kau. Waalaikumussalam. (Panjanng tak? hoho :3)
Dia: Aku nak cakap ni kat kau jangan marah ae, aku cuma gurau-gurau je tadi kat kau. Jangan marah tau. please. Jangan marah ae sayang :D
Anies: Pandai lah nak bergurau-gurau ye. Pikir betul-betul. Bermati-matian percaya -..-
Dia: Heeee gila ke apa aku nak lepaskan kau, aku kan dah janji, tak mungkin aku mungkir janji. Kau sudi tak terima aku balik? (Part yang ni aku melting. haha)
Anies: Amboiii. Hurm, aku sudi terima kau balik :3 (muka tak malu aku ni. huhu)
Dia: Heee oky, ni sudi terima ikhlas sepenuh hati ke tak ni?
Anies: Ya, sudi terima ikhlas sepenuh hati.
Dia: Heee oky, sorry sebab dah buat kau marah tadi. Garang siot seram ni, bukan apa cuma saja-saja je nak gurau-gurau dengan kau malam-malam ni. Boring tau :D Sorry sangat sangat sangat :)
Anies: Oky takpe. Geram tahu tak, kalau lah kau ada kat sebelah aku, dah lama kut aku tibai kau. Ouhh boring, apa susah on muzik lah :)
(tunggu dia balas, tak balas-balas. Ouhh, aku tahu dia dah tertidur. Apa lagi aku pun tidur jugak. hehe. Just tunggu text dia nanti pagi je :D)

Perasaan Anies macam-macam ada, bila dia text macam tuh. Anies dah pesan kat dia, jangan buat macam ni lagi. Tapi, dia buat lagi. Geramnya. Tapi, apa boleh buat. hrumm.
Kalau dia serious macam tuh, hari ni Anies SINGLE kut. Hakshaks.
Oky lah, bye. Assalamualaikum. See you soon :')