::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


'Segmen 3 hari : Kenali Kawan Baik by Syazlia & Husna'


Click banner untuk join :D

Malam ni, bagi Anies sungguh membosankan *eyceyhhh ayat aku*, ye memang membosankan bagi Anies lah. hehe. Untuk menghilangkan kebosanan yang tengah melanda *ayat merapu* Anies online, tengah-tengah online Anies ternampak satu SEGMEN ini, baca tajuknya pun dah best, jadi apa lagi. Anies pun join lahh :) Kauorang berminat? boleh join, cuma click pada banner yang cantik molek dekat atas tuh :) Dah click? yeahh! bagus! ;)
Ehh, lupa pula nak bagitahu. Syarat-syarat semua Anies dah ikut :D

Segmen ni, ada soalan. So, kita kena jawab :)
  1. Nama kawan baik: Nur Laila Husna Bt Mueizam.
  2. Umur: 14 Tahun *doakan dia PMR (2013) dapat 9A, oky?*
  3. Tarikh Lahir: 28/8/1998
  4. Bersekolah di sekolah: Sekolah Menengah Agama Parit Sulong
  5. Sifat yang anda suka mengenai kawan baik: Dia seorang yang baik hati, penyayang, suka pada kanak-kanak, beramah mesra, suka tolong orang yang dalam kesusahan, tidak kedekut dan yang paling Anies suka time dia pergi kemana-mana mesti dia akan ajak Anies ;)
  6. Sejak bila berkawan baik: Anies berkawan baik sejak form1 lagi. Baru beberapa bulan Anies berkawan dengan dia, Anies dah anggap dia adik beradik Anies.
  7. Kenangan yang paling kelakar/gila-gila: Time tuh, kami berkaroeka di Batu Pahat Mall.  Kenangan pada masa tuh yang Anies tak boleh bla, dia memilih lagu BARBIE untuk nyanyi. Haha, tergelak sakan Anies. Seriously, kelakar gila babeng. Suara barbie dengan suara dia pun sama, agak lebih kurang jugak ^^) Jyeahhh! ;)
  8. Ucapan untuk kawan anda: Anies nak ucapkan selamat maju jaya dalam pelajaran, PMR hope dapat 9A. Anies doakan, hubungan kita akan kekal sehingga akhir hayat. Amin..
Oky, setakat ituh sahaja jawapan Anies. hehe. Maaf, kalau agak terlampau :D

TARIKH TAMAT: 27/12/2012 (2 PETANG)