::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Mega Exclusive GiveAway


Click banner untuk join :D

Assalamualaikum for muslim. Hi untuk semua ahli blogger dan selamat pagi semua ;) Apa khabar hari ini semua? sihat. Yang sakit tuh, boleh pergi jumpa doktor ye :D Dah sarapan ke belum? Jangan lupa breakfirst tau, takut nanti perut tuh masuk angin. Di pagi yang indah ini, kita harus memulakan hari dengan Basmallah *mencarut* takpun dengan senyuman yang manis takpun dengan bangun pagi takpun  err apa-apa je lahh. *idea dah hilang pergi Hong Kong*. Oky oky, abaikan je lahh. Hmmm hmmm hmmm, sebenarnya, pagi ni Anies ada join satu Giveaway. Btw hadiah dia, double WOW gituhhh. Haha. Tak rugi kalau kauorang join. Kalau kalah pun adat lahh kan, kalau menang ituh rezeki kauorang. InsyAllah. Hehe. Jadi, apa tunggu lagi, cepat lah join :D Dekat bawah ni, Anies ada senarai hadiah. Kauorang boleh tengok. Kalau kauorang suka, cepat-cepat join tau. Sebelum tarikh ...... kauorang boleh tengok kat bawah ;) Assalamualaikum, byeeeee :)

TAG: SATU DUA TIGA EMPAT LIMA ENAM

Pembahagian Hadiah:

Top Refferal 1x:

1 x shawl & 1x awning
1x Topup RM3
1x Entry Kretif
1x Shoulder Bag

Tempat pertama:

1x DIY Box In Box
1x Bag
1x Coklat
1x Jam Handmade
1x Bedak Arab


Tempat kedua :
1x Minyak Wangi Lelaki
1x Voucher RM5
1x Gelang Manik
1x Topup RM3
1x Hairband

Tempat Ketiga:

1x Shawl
1x Kupon RM5
1x Button Banner
1x Topup RM3

Tempat Keempat:

1x Jam Handmade
1x Kupon RM5
1x Button Banner
1x Pakaian Wanita

TARIKH TAMAT: 16/2/2013