::N u r H a n i s::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About

Assalamualaikum. Peminat colour pink dan merah. I'm Anies. :)


Tagboard!

Put your CBOX codes here!


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Hanis
Others:   


Tak Rugi Pun

Assalamualaikum
Selamat Malam

Tepat jam 19.39 malam anies bertyping. Cehh. Haha. Actually dah berapa minggu tak buka blog ni. Tak sempat, dan tak ada idea nak diceritakan. Wiwiwi. Okok malam ni nak cerita sikit lah yang aku kena belanja someone ni "yee mee" aduhmakkk kopak weii wallet aku terkoyak rasanya. Haha. Takpe takpe rasanya tak rugi pun kalau dia orang yang paling rapat dengan kita iaitu sahabat. Kuangkuang. Untung je dia suruh aku belanja yee mee, kalau kepcii ke mekdi ke pizza ke aku rasa em em em tunggu aku kerja jelah. T__T
Disebabkan aku kena belanja dia yee mee ni sebab masa Annual Dinner tuh dia belanja aku beli tiket untuk masuk ke dewan. Dan aku nak pay back dia tak bagi, dia kata kalau nak pay back jangan pay back guna duit, dia lebih suka dengan orang belanja dia makan. So anies apa lagi, nak je belanja dia yee mee. Dia pun apa lagi, suka lah ada orang nak belanja dia makan. Lagipun aku dah lama tak makan makanan tuh, alang alang dah belanja dia aku pun nak belanja diri aku juga lah. Hihi.
Terliuh kut bila tengok yee mee kat pakcik google. Haha. Dapnyaaaa takpe tunggu hujung bulan ni aku bawa dia keluar pergi cari yee mee yang dia nak tuh. Kahkahkah. :3


                                 Hahaha. Sedapnyaaa. Okok gambar ni semua dari pakcik google.
        Aku amek gambar ni pun sebab tadi aku bosan gila kat rumah. Takda kerja katakan. Haha. :3
Nanti bila anies dah hang dengan dia, baru anies upload gambarnya. Tapi bukan kat blog kat instagram.
Ni insta Anies : @haxnn . (( Hahaha promote jap )) :D

Okayy lah kena pergi.
Ada masa dan cerita, Anies post yaa.
Byeee.
Assalamualaikum.